Laat je droom vatten in een concreet aanbod en een uitgewerkte salespagina in 4 dagen 

Stap over naar het verkopen van de resultaten waar mensen hun portemonnee voor willen trekken! 

Plan hier je gratis sessie



Ja, ik wil nu echt iets af hebben om te verkopen

14

Jaar ervaring met strategische online communicatie 

8

Jaar dienstverlener aan neurodivergente personen (ADD, ADHD, HB) 

11

Jaar online ondernemerservaring

Wat ik doorlopend om mij heen zie en niet langer meer kan verdragen is dat ambitieuze vrouwen die weten dat ze hier een impact hebben te maken er al langer dan een jaar er niet uitkomen om tot een aanbod te komen wat logischerwijs verkoopt, ondanks duizenden euro's aan investeringen in business coaching en hulp. Daarom garandeer ik dat je in 4 dagen klaar bent jouw onweerstaanbare aanbod te lanceren! 

Hoe doen we dat?
We werken 4 dagen individueel samen. Live of online. 
Je krijgt strategische business coaching waarin helder wordt wat je precies wil en hoe je het strategisch slim neerzet zodat je het makkelijkst voor een goede investering verkoopt. Het strategische plan voor het aanbod werk ik vervolgens ook uit naar een uitgewerkte tekst voor je salespage. Ondertussen ga jij op basis van mijn communicatie adviezen al de baan op om mensen warm te maken voor het aanbod wat bijna te koop is. Reken op een complete business break through!

Herken je dit?

  • Je werkt al langer dan een jaar aan je business 
  • Je hebt al minstens 3000 euro geïnvesteerd om tot een lopende business te komen  
  • Je weet dat je geen gebrek aan kennis hebt 
  • Het blijkt gewoon heel lastig voor je om je droom te concretiseren en te vertalen naar een aanbod wat dan ook weer voldoet aan de 'strategische voorwaarden' voor succes met je business
  • Wanneer je nieuwe input krijgt, voel je je geïnspireerd maar het geïmplementeerd krijgen van kennis en adviezen lukt uiteindelijk niet 

Zonder aanbod geen business

Het maakt niet uit hoeveel je investeert in jezelf en in je business. Hoeveel tijd je doorbrengt met leren, research en programma's doorlopen. Hoeveel events en seminars je bijwoont. Hoe diep je in jezelf duikt. Hoe consistent je bent met stories delen en posten... Als er nergens voor een duidelijke doelgroep een must have aanbod te koop staat, dan ben en blijf je bezig zonder dat het aannemelijk is dat je inspanningen inkomen opleveren.

Zonder inkomen uit je business heb je alleen een ervaring van vrijheid zolang je andere inkomstenstromen in stand houdt of tot het einde van je spaarpotje of mogelijkheden om te lenen. Hoe je het ook wendt of keert je zaak kan niet gaan lopen zonder aanbod. 

Hoe het ook kan

Ik moet bekennen dat ik een beetje een luie ondernemer ben. Door heel duidelijk en afgebakend te zijn in mijn aanbod, haken er mensen aan zonder dat ik echt moeite doe om klanten te maken.

Ik doe gewoon de dingen die ik leuk vind. Leren, tijd doorbrengen onder gelijkgestemden, creëren, maar dan dus MET een duidelijk aanbod voor een specifieke doelgroep waar ik naar kan verwijzen. Dat maakt dat ik al jaren leef van mijn onderneming zonder dat ik er aan hoef te trekken. Zonder dat ik die persoon hoef te zijn die braaf consistent allerlei acties doet en posts maakt. Ik hoef helemaal niet zo 'perfect' te zijn en toch loopt het. 

Ik help je ook tot een aanbod te komen wat alles makkelijker en lichter voor je maakt. 

De mogelijkheid die ik je bied met aanbod in 4 dagen:

  • In vier dagen een helder, eenduidig en aantrekkelijk aanbod bepaald en voor jou op papier gezet (een klaar om te publiceren salespage tekst)
  • Geschikt om naar geïnteresseerden te sturen of om op je website te zetten
  • Dit gaat via een individuele samenwerking online, live in Friesland, Den Haag of op Gran Canaria
  • Je hoeft alleen op te komen dagen en te reageren op mijn vragen
  • Het komt gegarandeerd af

Hoe werkt het?

 Dag 1: Knopen doorhakken doelgroep & belofte 
Wat wil je nou eigenlijk precies voor wie betekenen? Wat zijn uit verschillende mogelijkheden de leukste, makkelijkste en meest rendabele voor jou? Met welke insteek is het kloppend voor je?

Dag 2: Knopen doorhakken over de invulling van je aanbod 
Invulling aanbod concreet maken, afgestemd op de doelgroep en het beoogde resultaat bij de doelgroep. Praktische knopen doorhakken over invulling pakket/traject qua inhoud en vorm, duur, investering.

Dag 3: Suus schrijft in samenspraak met jou een opzet voor de salespagina
Opzet aanbodtekst, samen inhoudelijk beslissingen nemen over de invulling van sales-/conversiegerichte elementen zoals garantie, bonussen, call-to-action.
Dag 4: Suus rond sales pagina tekst af in samenspraak met jou over de stijl Afronding aanbodtekst met afstemming over de details zoals woordkeuze in specifieke zinnen, tone-of-voice en stijl. 

Aanbod in 4 dagen is NIET geschikt voor je als: 

  1. Je niet weet binnen welk vakgebied je een aanbod wil, dus dat je bijvoorbeeld echt nog twijfelt of je iets wil met AI, muziek of coaching. 
  2. Je ‘het perfecte’ aanbod zoekt en bij iedere mogelijkheid die er is heel erg in de weerstand en bezwaren schiet waarom het niet gaat werken voor je. 
  3. Je een high-end aanbod, groepsaanbod of online programma wil terwijl dit niet past bij je bereik, ervaring en verworven expertstatus. 
  4. Je jouw ‘forever happily ever after’ aanbod zoekt, waar dus nooit meer iets aan gedaan hoeft te worden.
  5. Je de zwaarte meeneemt van al je verspilde tijd en investeringen om tot een aanbod te komen en hierdoor een buitengewoon hoge lat legt om te compenseren (het moet nu in een keer 'perfect').
  6. Je al je strategische kennis over marketing en teksten die je ooit hebt opgedaan terug wil zien 
  7. Je als eindresultaat een standaard verwacht die verglijkbaar is met een bekende topondernemer die al vele jaren een bepaald aanbod verkoopt en de tekst al vele malen heeft geoptimaliseerd.

Aanbod in 4 dagen is WEL geschikt voor je als: 

  • Je beseft maar al te goed dat je geld laat liggen met iedere maand dat je NIETS concreets hebt om te verkopen en je wil dat gewoon heel snel veranderen met iets wat meer dan goed genoeg voor nu is en waar je mee kunt gaaaaan 🚀
  • Je snapt dat het resultaat van onze samenwerking niet statisch is maar gaandeweg op basis van ervaringen en feedback in de praktijk geoptimaliseerd en aangepast kan worden.
  • Je snapt ook dat het resultaat van onze samenwerking zo vlot tot stand komt, dat het ook logisch is om er later nog even met een frisse blik overheen te gaan om hier en daar in te korten/te verbeteren (en ook een typ-/schrijffoutje neem je me niet kwalijk)
  • Je bent akkoord met een eindresultaat waarin duidelijkheid voorop staat en niet de extra creativiteit die je in een tekst kan brengen als je echt werkt vanuit copy&concept of vanuit een brandingstrategie schrijft.
  • Je begrijpt dat er nog bepaalde aanvullingen wenselijk zijn, zoals reviews, foto's, video, vormgeving en dat in dit traject reikt van je huidige situatie tot en met een uitgewerkt aanbod op papier welke je zelf online plaatst.  

Waarom een aanbod in 4 dagen?

Wat gebeurt er als je geen duidelijk aanbod hebt?

  1. Geen makkelijke verkopen en geld 
  2. Strategische business voering stagneert, want alles zou erop gericht moeten zijn een aanbod te verkopen
  3. Je profiteert niet van zichtbaarheid en netwerken. Mensen vinden je aardig, leuk en interessant maar het levert geen geld op

 
Wat gebeurt er als je wel een aanbod hebt?

  • Mensen kunnen uit zichzelf bij je aankloppen met interesse
  • Je kan strategisch aansturen richting het verkopen van je aanbod waardoor je bouwt aan het verwerven van een voorspelbaar inkomen
  • Je kan gerichter netwerken en communiceren, waardoor mensen voor je kunnen kiezen of naar je kunnen doorverwijzen

Wat KOST het niet hebben van een helder aanbod je in €? 

Het zou normaal zijn om als hoger opgeleide professional minimaal 3000 euro bruto te verdienen per maand voor 40 uur werken per week.

Een bescheiden zzp-salaris is 75 euro per uur excl. btw.

Ondernemers gaan vaak graag voor een werkweek van 24 uur en in dit rekenvoorbeeld ga ik uit van 16 declarabele uren, dus uren die je echt je diensten levert aan betalende klanten. 

Met 16 werkuren moet dit dan in 4,5 week 5400 euro excl. btw opleveren (72 uurx75).

Dus laten we zeggen dat je ofwel 3000 euro bruto per maand misloopt die je anders in loondienst had gehad of 5400 euro omzet per maand die er binnen had kunnen komen als je als ondernemer een aantrekkelijk gemiddeld geprijsd aanbod had gehad. Op kwartaalbasis praten we over 9000 bruto inkomen of  16.200 omzet excl. btw als ondernemer. 

Ik zie menig ondernemer twaalf maanden of langer actief in online cursussen en programma’s (die ik dan zelf ook volg) zonder dat ze tot een aanbod komen.
Op jaarbasis heb je het dan dus over 10x5400=54.000 excl. btw (omzet) wat er niet binnen kwam (en dan had je ook nog twee maanden echt vrij gehad). Of 12x3000=36.000 bruto bij in loondienst. 

Wat is de investering ?

De investering is 1200 excl. btw bij een volledige online samenwerking. 

Je kan de samenwerking starten met een aanbetaling van 300 excl. btw en de rest voldoen op een nader af te stemmen moment. 

Bij de FAQ vind je meer info over een (gedeeltelijke) live samenwerking in Friesland, Den Haag of op Gran Canaria. 

Garantie

Je krijgt gegarandeerd een uitgewerkt aanbod op papier wat goed genoeg is om op je website te zetten of naar een potentiële klant te sturen.

‘Goed genoeg’ stemmen we van te voren af op basis van afvinkbare criteria.

Komen we tijdens die vier dagen niet tot dat resultaat dan stop ik er net zolang extra tijd in tot alle criteria wel zijn afgevinkt.

Je hebt dus een gegarandeerd resultaat in handen voor een vooraf overeengekomen investering.

Over mij

In 2011 stopte ik met werken in de nachtopvang voor daklozen en begon ik met een baan als online copywriter bij een marketingbedrijf. Ik verdiende 13 euro per uur. Toen mijn werkgever mij begon in te zetten voor het schrijven van webteksten voor bevriende bedrijven, besefte ik dat ik als freelancer makkelijk het driedubbele kon verdienen. Ik startte mijn eerste bedrijf 'Venings webcommunicatie', werd lid van een zakelijke netwerkclub en het liep meteen lekker. 

Tijdens mijn master (diploma 2014) van de studie Nederlands aan Universiteit Leiden ploos ik alles uit over het gebruik van consumentenpsychologie voor onbewuste beïnvloeding binnen copywriting.

Vanaf 2016 leerde ik door over strategisch ondernemerschap via de hedendaagse business coaches. Ik begon het strategische spelletje dusdanig door te krijgen dat ik mij op den duur ook meer als business coach wenste neer te zetten.

Omdat ik gelijktijdig ook qua zelfontwikkeling en spiritualiteit de diepte inging wilde ik daar ook nog aspecten van integreren in mijn aanbod. Mijn nieuwe aanbod voor ondernemers liep uit op een jarenlange zoektocht naar het 'gevat krijgen' van mijzelf, kennis en kunde, met elke maand wel weer een andere invalshoek.

Een stabiel inkomen haalde ik ondertussen uit mijn tweede opgezette bedrijf waarmee ik Social Work studenten met ADHD/ADD in een supertempo laat afstuderen. 

Toen ik inzag dat ik het mijzelf met mijn zakelijke aanbod te moeilijk maakte door zo compleet en allesomvattend te willen zijn, heb ik het weer supersimpel gemaakt met dit aanbod als resultaat.

Vanaf 2016 zie ik ondernemers die rijker en rijker worden op het vlak van zelfinzichten, kennis en netwerk maar die met hun business nauwelijks omzet maken omdat er gewoon nergens iets duidelijks staat wat mensen van ze kunnen kopen. Daarom sta ik erop dat een samenwerking niet alleen leidt tot die innerlijke doorbraken, maar dat het ook echt een tastbaar eindresultaat oplevert in de vorm van een uitgewerkte salespagina. 

Ginny ging mee naar Gran Canaria

Met Ginny deed ik 7 samenwerkdagen op Gran Canaria. Zij maakte haar online programma en ik werkte aan haar webteksten.

Ilse kreeg in 3 maanden voor elkaar wat haar in 1,5 jaar nog niet gelukt was

Ilse was 1,5 jaar aan het aanmodderen met haar business. Onder mijn begeleiding vernieuwde ze in twaalf weken (van 2 uur) de complete invulling van haar business. Ze koos haar ideale doelgroep en ze ontwierp in samenspraak met haar ideale klanten een nieuw aanbod. Ze werkte de pagina’s voor haar website uit en voegde hier ook een video aan toe. Daarnaast ging ze volle bak aan de slag met haar marketing.


Met mijn huidige aanbod krijg je het belangrijkste resultaat: een (nieuw) uitgewerkt aanbod in slechts 4 dagen. 

FAQ

Kan het ook (gedeeltelijk) live?
Ja, in Friesland maak ik gebruik van toplocatie Stania State. Meerprijs van 100 euro excl. btw per live dag, incl. consumpties (eten, drinken, wat lekkers). Optioneel een extra uur bij te boeken voor 75 euro. Dit is te besteden aan beelden schieten en meer (pauze)tijd samen doorbrengen om te verbinden ten opzichte van online. Je kan kiezen om 1 dag live te doen en het vervolg online. Verder ben ik in juli en augustus in Den Haag en omgeving Rotterdam waardoor er ook daar mogelijkheden zijn.

Het kan ook op Gran Canaria! Van oktober 2024 – mei 2025 ben je welkom om live op Gran Canaria vier samenwerkdagen (of meer) te hebben. Je boekt zelf je vliegticket en verblijft vlakbij mij.
Er is op Gran Canaria tegen een meerprijs een invulling mogelijk met de nodige extra’s zoals opgehaald worden vanaf het vliegveld, uitstapjes, het schieten van beelden en het zetten van extra stappen rondom het verkopen van je aanbod.  

Hoe is een samenwerkdag opgebouwd?
Meestal starten we om 10:00 uur en het eindigt om 16:00 uur. Er zijn drie pauzes tussendoor waaronder een lunch/wandel-/powernap-pauze van een uur en 10 minuten. 

Moeten die vier dagen achter elkaar gepland worden?
Mijn uitgangspunt is om een sprint te trekken. Intensieve samenwerking, alleen focus op jou en dan een eindresultaat. Het kan als we de agenda’s naast elkaar leggen net iets flexibeler uitpakken omdat er bijvoorbeeld toch een weekenddag tussen zit/een dag waarop iets anders gepland is.

Duurt het altijd vier dagen, en kan het niet in 1, 2 of 3 dagen?
Vier dagen is reëel. Als jouw situatie heel anders is dan ontdekken we dat tijdens een gratis sessie die je hier kunt inplannen.  

Hoe werkt het qua samenwerking: als jij de teksten schrijft?
Ik wil dat je erbij zit als ik de teksten voor je schrijf. Tijdens het schrijven is het nodig om tal van kleine beslissingen te maken over de verwoordingen. Ik heb je nodig om opties bij je te toetsen, je mee te laten denken, snel jouw expertise/kennis uit te vragen; dus je bent nodig om de vaart erin te houden.

In de fase voor het schrijven help ik ‘een aanbod uit jou geboren te laten worden’. Dit is een sensitieve taak met scherpe vragen, invoelen, toetsen en op een gegeven moment kom je uit op het kippenvelmoment waarop je weet: ‘ja dit is het’. Dan is het verder nog een aantal knopen doorhakken qua vorm en inhoud etc. en dan kan het schrijven aanvangen.

Schrijf je de teksten ook SEO?
Ik geloof niet in de impact van een SEO geschreven aanbodtekst op een website die verder niet SEO is ingericht en waar geen SEO-strategie wordt gevoerd. Als je op een zoekwoordencombinatie gevonden wil worden dan heb je een hele andere ‘sport te bedrijven’ en die sport bedrijf ik bewust niet binnen dit aanbod.

Mag ik de teksten aanpassen? 

Ja, je mag het zelf nog verder aanpassen. 

Zijn de teksten gegarandeerd vrij van spelfouten en typfouten?
Nee. Deze sprint gaat om snelheid en niet om perfectie. Het is al een uitzonderlijke topprestatie om in vier dagen een strategisch aanbod te bepalen en dit volledig uitgewerkt te krijgen in een heldere tekst. Dus ik verwacht niet dat je ook nog eens 100% perfectie verwacht. 


Straks heb ik mijn tekst en dan? Wat als ik daarna nog hulp nodig heb?
Je kan me altijd vragen voor aanvullende hulp/ondersteuning voor een uurtarief.