
Van uitdokteren naar doen
In 1 dag focus in je business, je boodschap en je berichten naar buiten toe
Van uitdokteren naar doen
In 1 dag focus in je business, je boodschap en je berichten naar buiten toe
Business fundament en boodschap helder
Naar buiten treden met accountability
Je loopt als visionaire ondernemer achter de schermen vast in het helder en concreet krijgen van je boodschap. Je weet je dienst maar niet hoe je het verpakt zodat het verkoopt.
1:1 tijdens live samenwerkdag
Cheryl - energetisch coach
Achter de schermen sleutelen is een dure 'hobby'...
Niets kost je meer aan omzet dan eindeloos achter de schermen sleutelen aan je bedrijf, zonder ooit écht de stap te zetten naar buiten.
Het kost niet alleen omzet
Het kost je eindeloos veel energie, het triggert stress, gevoelens van stagnatie en tekortschieten. Ondertussen verdwijnt het plezier of het wordt iets wat voelt als vlucht of vermijding van wat je eigenlijk te doen hebt.
Je beschermt jezelf
Je zit vast in een innerlijk proces waar je steeds denkt: ‘ik ben er bijna’. Maar dat ‘bijna’ duurt al maanden en soms zelfs al jaren. Het is de ultieme manier waarop je jezelf (on)bewust veilig houdt voor het groots van je next level business.
Stap in 1 dag in je next-level-ondernemerschap
Werk één dag met mij samen en je staat niet meer achter de schermen te broeden, maar je staat met helderheid en focus vóór de schermen de juiste boodschappen te delen die de juiste mensen aantrekken om van je te kopen.
Wat levert het op?
Met Jacqueline deed ik een losse doelgroepsessie om haar doelgroep scherp te krijgen en de juiste woorden te vinden voor haar communicatie. Naast deze review, schreef ze ook na afloop:
"Jij bent echt wel een kei in het helder verwoorden hoor.
En ik vind dat jij ook heel goed kunt focussen. Meestal verzand ik eerst in een heel gezellig gesprek dat niks met de inhoud te maken heeft, haha. Jij kwam meteen tot de kern.Super fijn en effectief!"
Jacqueline Roepke
@leef_vanuit_liefde
Jij komt opdagen in onze Zoom-sessie en ik zorg dat ik via de interactie met jou alles helder op papier kan verwoorden:
Dit aanbod is vernieuwd en is daarom in een testfase. Tot er genoeg resultaten binnen mijn business* verzameld zijn, is de investering €777,- excl. btw.
*De strategie/manier van werken heeft zichzelf al wel in de praktijk bewezen. Hier kan ik meer over vertellen.Niets zo vervelend als in een business-coachsessie ‘helderheid ervaren’ maar het wel nog even zelf moeten concretiseren, verwoorden op papier of ‘de beste versie’ moeten kiezen. Daarom bied ik de ‘geen losse eindjes’-garantie.
Je krijgt als resultaat wat ik beloof. Wat ik oplever is afvinkbaar. Het is niet klaar tot ieder onderdeel afgevinkt en nagestuurd is. Komt het niet uit met de tijd, dan stop ik er extra tijd in tot het wel af is.
"Suus heeft geholpen bij mijn positionering als juridisch expert"
Stephanie zat op het spoor om vrouwen te ondersteunen na hun break-up met het creëren van hun beste leven. Toen dit niet zo goed liep, zijn we gaan kijken naar een meer krachtige positionering en hebben we haar juridische expertise meer op de voorgrond gezet in een nieuw aanbod gericht op vrouwen in scheiding van een toxische partner.
Verder was het voor Stephanie belangrijk om geen 1:1 afspraken te hebben maar op eigen tijden te werken zodat ze er ook altijd kon zijn voor haar kinderen. Haar nieuwe aanbod verkoopt ze structureel voor een kleine €4500,- (op het moment van deze review; inmiddels is ze doorgegroeid).
Een business-leven-lang strategische content met jouw messaging framework t.w.v. €997,-
Wij ontwerpen samen de eerste 21 boodschappen, maar het messaging framework waarop we ons baseren gaat een business leven lang mee. Hier kan je altijd op terugvallen voor het vinden van strategische boodschappen die leiden tot interactie, leads en klanten.
Het moest een lijstje tips worden, maar ik sloeg door. Het zijn eigenlijk allemaal scenario's. Wat kan je doen aan interactie naar aanleiding van een 'like', verschillende type reacties en berichten. En dan ook weer voorbeelden in welke stijlen je hierop kan reageren met uitleg waarom dat dan weer werkend is. Goed scanbaar, want door ChatGPT gehaald welke dan allemaal fijne emoji's toevoegt aan het verhaal.
Format om via discovery calls klanten te maken zelfs zonder dat je een volledig uitgewerkt aanbod hebt t.w.v. €77,-
.Dit moesten eigenlijk wat tips worden van hoe je nou gesprekken met prospects aanvliegt zodat je niet alles al weg geeft en ze echt interesse krijgen om te kopen (vanuit mijn persoonlijke ervaring, want eigen valkuil). Toen voor de compleetheid ook maar een iets uitgebreidere structuur voor het voeren van een authentiek salesgesprek mocht je daar ondanks al je investeringen tot nog handvatten voor missen.
Waar kan je jezelf authentiek zichtbaar maken als je zelf een te klein bereik hebt zonder een spammer te zijn? T.w.v. €37,-
Ik ben voorstander van dat je gewoon een kanaal pakt wat je hebt en jezelf daar zichtbaar begint te maken. Mocht dat erin zitten en je plots overlopen van gedrevenheid en meer mensen willen bereiken, dan biedt deze bonus je de inspiratie. Met extra aandacht om dit op een authentiek te doen, dus zonder een spammer te zijn en ook gericht op uitnutten van bereik wat eigenlijk al binnen handbereik is.
Twijfel je? Dat is oké
En ja, je wil je veilig genoeg voelen om te gaan staan voor wat je echt wil anders doe je het niet. Ook dat faciliteer ik. Ik duw je niet voor de schermen met 'ga het maar gewoon doen'. Ik ontzorg zodat je systeem genoeg veiligheid ervaart terwijl je zichtbaar bent. Vanuit helderheid, focus, een strategisch plan en duidelijke boodschappen die al zijn voorbereid en accountability zet je met zekerheid kleine krachtige stappen vooruit.
Dus ook als je heel reëel en kritisch kijkt, zijn de kosten en baten dan in je voordeel of niet?
Mijn naam is Suus. Business strateeg en copywriter met vijftien jaar ervaring. WO afgestudeerd op het domein van consumentenpsychologie en communicatie.
Altijd beter aan het worden om met mijn eigen creatieve-visionaire brein succesvol te ondernemen, impact te maken en een gelukkig leven te leven.
Ik liet zelf een lopende business los waar ik jarenlang aan bouwde om uiteindelijk vol voor mijn 'NEXT level' te gaan. Ik liep veelvuldig vast in dit proces. Steeds dacht ik er bijna te zijn. Dit maakt mij nu iemand die zowel oog heeft voor het business stuk als de menselijke kant.
Voor zowel mijn levensgeluk als productiviteit woon ik aan het strand van het altijd zonnige Las Palmas (Gran Canaria).
Na gratis samenwerksessie
Marleen Stenveld - coach
Het aanbod past bij jou als je al ondernemer bent. Als je weet wat de expertise is waarmee je omzet gaat maken binnen je business maar wanneer je achter de schermen maar eindeloos bezig bent ‘de juiste insteek’ uit te dokteren om mee naar buiten te treden.
Verder is het handig als je minimaal een kanaal hebt waar je naar buiten kan treden, zoals Instagram, LinkedIn of Facebook of dat je een e-maillijst hebt. Je leert in dit traject niet hoe specifieke kanalen te gebruiken.
Nee, het zijn 21 communicatieboodschappen, die vooral gaan over welk inhoudelijk punt je gaat maken om daarmee invulling te geven aan de ‘messaging strategie’ die verschillende categorieën bevat waarin je inhoudelijke punten gaat maken. Iedere categorie heeft een ander strategisch doel.
Het inhoudelijke punt kan je verwerken in een geschreven post, in een video, een live post, een e-mail, een audio.
Het voorzetje wat ik geef, is in geschreven vorm omdat dit de vorm is waarin ik je het snelst kan meegeven wat je hoe kan communiceren.
Je moet denken aan enkele regels tekst. Een kernpunt om te maken of een aandachttrekkende opening om een bepaald punt te maken. We hebben de strategie erachter doorgenomen. Daarnaast zijn er waarschijnlijk enkele uitgebreider uitgewerkt omdat ik aantekeningen maakte tijdens het bespreken van de inhoud.
Ook is er een standaard format wat ik lever waarin je iedere post in zou kunnen gieten, met bijvoorbeeld een aantal mogelijke bruggetjes tussen alinea’s/afsluiters/call-to-actions. Er is dus ruimte om het ‘je eigen’ te maken terwijl het voor jou wel heel helder is welk punt je gaat maken en waarom.
Laat ik duidelijk maken dat ik geen klanten garandeer. Wat ik wel weet is dat je 21 dagen meer momentum hebt in een effectieve en strategische zichtbaarheid die bedoeld is voor het maken van klanten. Dit heb je niet als je 21 dagen langer achter de schermen bezig bent of 21 dagen voor de schermen met niet zo’n “laser gefocuste strategische zichtbaarheid”.
Je bent zichtbaar voor een specifieke doelgroep en met een concrete transformatie die je hen ‘te verkopen’ hebt. Zodra je merkt dat er animo voor is, zul je spreken met de doelgroep en meer inzicht krijgen in hun precieze behoeften. Naar aanleiding hiervan kun je in eerste instantie een eenvoudig voorstel doen, bijvoorbeeld: zoveel sessies voor het resultaat, dit doen we live/online en voor deze prijs. Verzamel de verdere vragen die mensen hebben.
Vervolgens kun je de interacties die je met je doelgroep hebt en je ervaringen gebruiken om een aanbod te ontwerpen. Je gebruikt dan hun woorden, behoeften, verlangens en bijv. de vragen voor de FAQ.
Als je op dit punt staat/eraan toe bent, kan ik je helpen het aanbod volledig uit te werken zodat het klaar is voor publicatie op je website (heldere inhoud, strategische structuur, de conversiegerichte copywriting).
Kortom: je kunt hiermee leads verzamelen, al eerste klanten maken en de informatie verzamelen die je helpt om tot een gewild aanbod te komen.
Ja, betaling in maximaal twee maandelijkse termijnen is mogelijk.
Het is voor mij supersnel helder wat een logische rode draad is in jouw business. Wat klopt bij jou, jouw energie en wat ook strategisch goed kan werken. Alleen tegelijkertijd is er niet één perfecte business-invulling net als dat er niet maar één mogelijke ideale partner is.
Er is een optie die aan alle kanten klopt, maar hiervoor kiezen sluit ook andere opties uit. Ik ben in staat snel een tot enkele opties aan je te laten zien en bij een ervan is de energie voelbaar meer kloppend en kansrijk.
De praktijk leer is dat dit dan ook is waar we organisch op door creëren en dat het dus flowt. Hierdoor is het dus inderdaad in zo’n vier uur duidelijk waar je al maanden of jaren op zit te broeden. En met mijn creatiekracht is het na het hebben van de kaders geen enkel probleem om in een razend tempo tot 21 opzetjes voor posts te komen. In mijn eentje doe ik dat zeker binnen een uur maar we hebben veel meer tijd hiervoor zodat we het in co-creatie doen.
We komen “in de problemen”, wanneer jij vol met de hakken in het zand gaat en de flow saboteert door in je hoofd te gaan en je aandacht richt op alle mogelijke bezwaren en eerdere ervaringen waaruit zou kunnen blijken dat het toch niet voor je werkt. Ik hoop mensen met deze houding er al tijdens de ‘gratis sessie vooraf eruit te filteren want dan ben je niet mijn ideale klant. Komen we in een samenwerking wel op dit pad van weerstand, bezwaren, doemdenken, zal ik je een spiegel voorhouden en uiteindelijk een grens trekken en je uitnodigen om in ieder geval een geschikte optie uit te werken.
Strategisch zichtbaar zijn, vanuit hier naar interactie gaan en vandaar uit naar een discovery call gaan waarin of waarna je een aanbod kan doen, is een van de lijntjes in een business om aan klanten te komen.
Ik merk dat veel mensen met wie ik werk werkelijk vast zitten achter de schermen en nauwelijks toekomen aan de dagelijkse bedrijfsvoering gericht op het genereren van leads. In dat geval zie ik het al als een hele grote en belangrijke stap vooruit wanneer je via de messaging strategie op een consistente manier je bedrijfsvoering oppakt. Ik zie ook liever dat je hier op focust en het volhoudt, dan dat je gelijk gaat proberen al het andere ook direct ernaast op te pakken.
Want ja, natuurlijk is er meer. Als je vol focust op klanten maken wil je misschien wel zo’n vier strategieën naast elkaar aanhouden om aan klanten te komen. Bijvoorbeeld: spreken, de weggever en e-maillijst combinatie, vindbaarheid optimaliseren en netwerken.
Alleen een business is iets waarbij je dient te gaan voor de lange termijn. Dat betekent liever een ding stevig opbouwen als een van je fundamenten en dan een volgend iets erbij. Wat ik wel belangrijk vind om te delen is dat je ‘messaging strategie’ bruikbaar is binnen al je marketingcommunicatie. Dus het is ook geschikt bij het ontwerpen van een weggever, een webinar, e-mails.