In één sessie je helder welk resultaat je aan wie gaat bieden met je business

Maak gegarandeerd de keuzes waarmee jij jezelf opzet voor succes 

Stap 1: Verkenning vooraf 

Stap 2: Een-op-een sessie 

Stap 3:  Resultaat per mail

Je weet rondom welke expertise jij een aanbod wil maken. Je bent alleen nog niet uit over je precieze doelgroep. Ook vind je het lastig concreet te maken wel probleem je echt oplost.

Herken je dit?

    • Je hebt een gevoel bij het aanbod wat je wil neerzetten, maar het is nog vaag
    • Verschillende ideeën lopen naast elkaar en scherp kiezen vind je spannend.
    • Je draait steeds in cirkeltjes tussen enkele opties. 
    • Je weet niet goed op welk probleem je moet focussen van een doelgroep want je kan bij meerdere pijnpunten helpen.
    • Je vind het lastig concreet te zijn in het resultaat wat je biedt omdat het op allerlei levensgebieden doorwerkt.
    • Je hebt het idee dat mensen helemaal niet weten wat je doet en je kan het ze ook niet goed duidelijk maken. 

Je gekozen doelgroep en transformatie die je biedt, bepaalt of mensen je aanbod willen kopen en de prijs die ze daarvoor bereid zijn te betalen.

De meest beknopte versie van een aanbod is: ik help doelgroep X, bij probleem Y naar resultaat Z. Als je dit helder hebt, kun je jouw doelgroep ook herkennen en zeggen: 'Ik kan je helpen' en hier een bedrag aan koppelen. 

Een aanbod zonder in ieder geval deze elementen is volledig kansloos om verkocht te worden. Wanneer je wel een strategische slimme en duidelijke invulling van deze elementen hebt, ben je kansrijker dat mensen 'ja' zeggen tegen je aanbod. Ook kun je meer geld voor het aanbod krijgen dan wanneer je niet scherp en strategisch slim gekozen hebt.  

In één sessie 100% helderheid

In één sessie krijg jij gegarandeerd je doelgroep helder verwoord en de transformatie/het resultaat wat jij hen biedt.

Wat levert het op?

  • Je kan starten met je doelgroep gericht aanspreken in al je zichtbaarheid en op deze manier leads genereren, mensen aan wie je een (pilot) aanbod kan doen. 
  • Je kan jezelf helder pitchen en kort & krachtig presenteren in de bio’s op je social media.
  • Je hebt qua doelgroep strategisch slimme afwegingen gemaakt waardoor je straks met een doelgroep werkt waar jij echt energie van krijgt.
  • Je maakt qua resultaat/transformatie strategisch slimme afwegingen gemaakt waardoor je een urgent probleem oplost waar mensen voor willen betalen. Hierdoor ervaar je meer sales-gemak.
  • Je hebt weloverwogen voor een doelgroep gekozen met geld zodat je niet per ongeluk een 'goed doel' bouwt maar een business die bij voorbaat kansrijk is om te floreren.

"Ik heb nu helder wat ik te bieden heb aan wie"

Marleen had al een online programma ontwikkeld maar de doelgroep en de bijbehorende belofte was niet helder. Ze kon ook niet goed aan anderen vertellen wat ze precies deed, het was wat vaag.

Na de samenwerksessie van een uur was haar doelgroep helder en wist ze welk resultaat ze hen ging bieden.
Marleen Stenveld - coach  

Hoe werkt het?

1. Jouw expertise helder
We concretiseren wat jij voor waarde te bieden hebt dankzij jouw expertise. 

2. De pijnpunten helder voor een traject met jou

We gaan eerst wat breder brainstormen en verhelderen op welke pijnpunten jij zou kunnen inspelen met je expertise.

3. De resultaten helder na een traject met jou
We verhelderen ook welke resultaten jij kan verwezenlijken met jouw expertise. 

4. De precieze doelgroep helder
We worden specifiek over je doelgroep voor wie jij je expertise het liefste inzet en we maken hierin strategische afwegingen.

5. Pijnpunt en transformatie/resultaat van precieze doelgroep helder
We maken het beginpunt bij aanvang van het traject helder van je precieze doelgroep, dus hun specifieke voornaamste pijn of probleem. Daarnaast wat voor hen het belangrijkste resultaat is wat ze behalen na het werken met jou. 

Wat krijg je precies?

      Vooraf
      Je krijgt vooraf een invuldocument zodat ik goed kan zien waar je voor aanvang staat qua helderheid over je doelgroep en te bieden transformatie.

      We hebben een 1:1 strategische sessie van maximaal 1,5 uur 
      Ik stel je veel vragen om wat in je hoofd zit te filteren en te concretiseren. Ik spiegel terug en noteer. Uiteindelijk ‘klikt’ het en is er een doelgroep die logisch is, strategisch slim en die goed voelt. Net als de transformatie die je gaat bieden.

       Terugkoppeling met tekst en de opname
      Je krijgt per mail terug wat ik tijdens de sessie genoteerd heb over je doelgroep en transformatie. Ook krijg je de opname. Dit is tevens de voorzet van je aanbod.

Wat is de investering ?

De investering is €111,- incl. btw

"Suus filtert en trechtert naar de kern"

Cheryl was al ondernemer maar ze had nog geen heldere doelgroep. Na de doelgroepsessie wist ze precies voor wie ze hier was en waarom haar doelgroep specifiek bij haar moest zijn.
Cheryl - energetisch coach  

Niet helder geld terug  

Je hebt gegarandeerd na de sessie je doelgroep helder en de transformatie die je gaat bieden. Zo niet de keuze: geld terug of nog een tweede sessie van dezelfde duur om het alsnog helder te krijgen. 

Over mij

Van klanten krijg ik altijd terug te horen hoe goed en hoe snel ik ben in het filteren, trechteren en stroomlijnen van hun ideeën.

Ik werk veel met gevoelige, visionaire, creatieven die snel en veel denken. Ondernemers die heel veel opties zien en dan zelf de rode draad kwijt zijn in hun eigen gedachten.

Ik ben de persoon die het allemaal verheldert. Die strategisch denkt maar ook meevoelt. Wanneer het klopt heb ik vaak ook letterlijk kippenvel op mijn armen.

Ervaring

Ik werk vijftien jaar op het gebied van aanbod, salesstrategie en copy. Het verhelderen van de transformatie die mijn doelgroep met hun aanbod gaan brengen, is mijn favoriete onderdeel. Dit vormt namelijk hét fundament van een aanbod en is bepalend voor het succes van de business.

Komen tot een transformatie waar klanten echt voor willen betalen maakt al het verschil in hoe iemands ondernemersleven er straks uit gaat zien en hoeveel gemak daarin ervaren wordt.

Doelgroep & transformatie

Is dit voor beginnende of gevorderde ondernemers?

Het belangrijkste criterium is dat je al wel ondernemer bent, dat je een vakkundigheid/expertise hebt waarmee je echt een resultaat kunt bieden (en hier zelf ook echt vertrouwen in hebt) en dat je ook al weet WAT je gaat doen voor soort werk, maar dat je meer moet finetunen op wie jij je richt en wat het startpunt is waarop je gaat werken met iemand en wat het resultaat is na het werken met jou.

Waarom is het zo goedkoop als een hele dag samenwerken met jou in verhouding duurder is?

Ik hou de investering van dit aanbod laag om ondernemers te kunnen laten ervaren hoe het is om met mij te werken. Een aantal zal vervolgens het hele aanbod met mij uit willen werken.

Is wat ik terug krijg ook echt copywriting voor op mijn website en socials?

Niet per definitie. Het is een duidelijke verwoording van de doelgroep die je bedient. Wat hun voornaamste probleem/pijnpunt is voordat ze met je gaan werken en wat voor resultaat ze hebben na het werken met jou.

Dit is beschreven op een manier dat jij een hele duidelijke focus en afbakening hebt. Het is een stevig fundament en hier kan je vervolgens op voortborduren met het ontwerp van een aanbod, het ontwerp van een bio in de stijl passend voor het medium etc. Op basis van de input die je van mij krijgt, zal ChatGPT hier ook goed op kunnen voortborduren.

Ik heb interesse, maar wil nog wat vragen voor ik een sessie inboek

De makkelijkste manier is wanneer je dan wel iets inplant. Na het kiezen van de datum zijn er een aantal vragen om te beantwoorden. Bij de laatste vraag kan je aangeven dat je eerst nog wat wil vragen of afstemmen voordat je de boeking definitief maakt. Je hoeft sowieso nog niet te betalen en ik zal contact opnemen. Als je je nummer erbij zet zal ik je vraag via WhatsApp beantwoorden en als het mij nodig lijkt je een voorstel doen om even kort te bellen.