
In één sessie je helder welk resultaat je aan wie gaat bieden met je business
Maak gegarandeerd de keuzes waarmee jij jezelf opzet voor succes
Maak gegarandeerd de keuzes waarmee jij jezelf opzet voor succes
Stap 1: Verkenning vooraf
Stap 2: Een-op-een sessie
Stap 3: Resultaat per mail
Je gekozen doelgroep en transformatie die je biedt, bepaalt of mensen je aanbod willen kopen en de prijs die ze daarvoor bereid zijn te betalen.
De meest beknopte versie van een aanbod is: ik help doelgroep X, bij probleem Y naar resultaat Z. Als je dit helder hebt, kun je jouw doelgroep ook herkennen en zeggen: 'Ik kan je helpen' en hier een bedrag aan koppelen.
Een aanbod zonder in ieder geval deze elementen is volledig kansloos om verkocht te worden. Wanneer je wel een strategische slimme en duidelijke invulling van deze elementen hebt, ben je kansrijker dat mensen 'ja' zeggen tegen je aanbod. Ook kun je meer geld voor het aanbod krijgen dan wanneer je niet scherp en strategisch slim gekozen hebt.
In één sessie 100% helderheid
In één sessie krijg jij gegarandeerd je doelgroep helder verwoord en de transformatie/het resultaat wat jij hen biedt.
Wat levert het op?
Marleen had al een online programma ontwikkeld maar de doelgroep en de bijbehorende belofte was niet helder. Ze kon ook niet goed aan anderen vertellen wat ze precies deed, het was wat vaag.
Na de samenwerksessie van een uur was haar doelgroep helder en wist ze welk resultaat ze hen ging bieden.
Marleen Stenveld - coach
1. Jouw expertise helder
We concretiseren wat jij voor waarde te bieden hebt dankzij jouw expertise.
2. De pijnpunten helder voor een traject met jou
We gaan eerst wat breder brainstormen en verhelderen op welke pijnpunten jij zou kunnen inspelen met je expertise.
3. De resultaten helder na een traject met jou
We verhelderen ook welke resultaten jij kan verwezenlijken met jouw expertise.
4. De precieze doelgroep helder
We worden specifiek over je doelgroep voor wie jij je expertise het liefste inzet en we maken hierin strategische afwegingen.
5. Pijnpunt en transformatie/resultaat van precieze doelgroep helder
We maken het beginpunt bij aanvang van het traject helder van je precieze doelgroep, dus hun specifieke voornaamste pijn of probleem. Daarnaast wat voor hen het belangrijkste resultaat is wat ze behalen na het werken met jou.
De investering is €111,- incl. btw
Cheryl was al ondernemer maar ze had nog geen heldere doelgroep. Na de doelgroepsessie wist ze precies voor wie ze hier was en waarom haar doelgroep specifiek bij haar moest zijn.
Cheryl - energetisch coach
Je hebt gegarandeerd na de sessie je doelgroep helder en de transformatie die je gaat bieden. Zo niet de keuze: geld terug of nog een tweede sessie van dezelfde duur om het alsnog helder te krijgen.
Over mij
Van klanten krijg ik altijd terug te horen hoe goed en hoe snel ik ben in het filteren, trechteren en stroomlijnen van hun ideeën.
Ik werk veel met gevoelige, visionaire, creatieven die snel en veel denken. Ondernemers die heel veel opties zien en dan zelf de rode draad kwijt zijn in hun eigen gedachten.
Ik ben de persoon die het allemaal verheldert. Die strategisch denkt maar ook meevoelt. Wanneer het klopt heb ik vaak ook letterlijk kippenvel op mijn armen.
Ervaring
Ik werk vijftien jaar op het gebied van aanbod, salesstrategie en copy. Het verhelderen van de transformatie die mijn doelgroep met hun aanbod gaan brengen, is mijn favoriete onderdeel. Dit vormt namelijk hét fundament van een aanbod en is bepalend voor het succes van de business.Het belangrijkste criterium is dat je al wel ondernemer bent, dat je een vakkundigheid/expertise hebt waarmee je echt een resultaat kunt bieden (en hier zelf ook echt vertrouwen in hebt) en dat je ook al weet WAT je gaat doen voor soort werk, maar dat je meer moet finetunen op wie jij je richt en wat het startpunt is waarop je gaat werken met iemand en wat het resultaat is na het werken met jou.
Ik hou de investering van dit aanbod laag om ondernemers te kunnen laten ervaren hoe het is om met mij te werken. Een aantal zal vervolgens het hele aanbod met mij uit willen werken.
Niet per definitie. Het is een duidelijke verwoording van de doelgroep die je bedient. Wat hun voornaamste probleem/pijnpunt is voordat ze met je gaan werken en wat voor resultaat ze hebben na het werken met jou.
Dit is beschreven op een manier dat jij een hele duidelijke focus en afbakening hebt. Het is een stevig fundament en hier kan je vervolgens op voortborduren met het ontwerp van een aanbod, het ontwerp van een bio in de stijl passend voor het medium etc. Op basis van de input die je van mij krijgt, zal ChatGPT hier ook goed op kunnen voortborduren.
De makkelijkste manier is wanneer je dan wel iets inplant. Na het kiezen van de datum zijn er een aantal vragen om te beantwoorden. Bij de laatste vraag kan je aangeven dat je eerst nog wat wil vragen of afstemmen voordat je de boeking definitief maakt. Je hoeft sowieso nog niet te betalen en ik zal contact opnemen. Als je je nummer erbij zet zal ik je vraag via WhatsApp beantwoorden en als het mij nodig lijkt je een voorstel doen om even kort te bellen.