In twee dagen jouw best betaalde aanbod bepaald en uitgewerkt naar een overtuigende salespage (copywriting) 

+ 1 dag strategie, communicatie en accountability om je aanbod te lanceren en verkopen

Meteen aan de slag? Plan hier je gratis samenwerksessie



Ervaar 40 minuten 1:1 samenwerken ter kennismaking

Dag 1

Je waarde gevat in een onweerstaanbaar aanbod

Dag 2

Je aanbod uitgewerkt naar een salespage (copy)

Dag 3 

Je aanbod lanceren en verkopen

Je bent een vrouwelijke ondernemer die een verschil maakt in het leven van anderen. Je levert hoge kwaliteit werk en gaat voor zichtbaar resultaat bij je klanten. Je wordt hiervoor nog onvoldoende gewaardeerd in geld. Hierdoor werk je hard voor je omzet en heb je niet de vrijheid die je verlangt.

Herken je dit?

  • Zodra mensen met je werken zijn ze dolenthousiast maar voor die tijd lijken ze niet goed te vatten hoe geweldig het is wat je voor ze kan betekenen.  
  • Je prospects schieten in de twijfel als jij je prijs noemt terwijl het in jouw ogen een absolute no-brainer zou moeten zijn.
  • Je weet dat je een hogere kwaliteit levert dan je concullega’s maar je prospects lijken te vallen voor iemand die harder roept.
  • Je vraagt je af of je te bescheiden bent in je marketing, maar tegelijkertijd past 'roeptoeteren' totaal niet bij wie je bent.
  • Je weet gewoon dat er iets scheef zit. Je bent deskundiger dan vele anderen maar je verdient minder geld.
  • Je offert vrijheid en energie op om 'die extra mile' te gaan voor je klanten, maar eigenlijk klopt het 'serviceniveau' niet met wat je voor je dienst rekent. 
  • Je bent bang dat nieuwe inkomsten uitblijven als je echt voor je waarde gaat staan tenzij je totaal verandert in een salestijger. 
Ik wil met gemak verdienen naar mijn waarde
Laten we meteen kijken hoe jij je steviger kunt positioneren in een gratis sessie van 40 minutend

Jouw communicatie en prijs trekken de verkeerde mensen aan

Wanneer je je waarde duidelijk communiceert en koppelt aan een passende prijs, zet je een hoge standaard neer. Dit trekt klanten aan die kwaliteit waarderen.

Inconsistentie tussen waarde en prijs maakt je een ‘gok’ voor twijfelaars. Een sterk en zeker gepositioneerd aanbod trekt de klanten die bewust kiezen voor jouw kwaliteit en hier ook voor willen betalen.

In 2 dagen een sterk aanbod voor een goede prijs

Laat in twee dagen jouw waarde vatten in een overtuigend aanbod dat kwaliteitsklanten trekt. Start op dag drie met verkopen vanuit een sterke positionering. Dat voor een hogere prijs en met meer zelfvertrouwen dan je gewend bent.

Wat levert het op?


  • Je doorziet en voelt je eigen toegevoegde waarde en weet dit zelfzeker te verwoorden op je website, socials en tijdens netwerken. Je geloofde al in je kwaliteit, maar nu own je het. Ook anderen vatten je waarde, zelfs zonder met je gewerkt te hebben.
  • Voor prospects is het ook zonder je te spreken helder waarom ze bij jou moeten zijn. Dat maakt verkoopgesprekken meer gaan om het bieden van 'extra bevestiging', dan dat je nog moet verhelderen wat je precies kan betekenen. Verkopen gaat hierdoor makkelijker.
  • De ‘zeik-klanten’ stoot je af en de kwaliteitsklanten trek je aan. Hierdoor trek je als nog vanzelf meer kwaliteitsklanten aan (vanwege reviews en doorverwijzingen). 
  • Je dienst is beter gestroomlijnd, je dienst leveren kost minder tijd, minder energie en het levert meer geld op. Je expertstatus neemt toe en opschalen is makkelijker.
  • Het kost je geen weken, maanden en hele coachtrajecten om dat nieuwe aanbod eruit te krijgen. Je hebt het vrijwel instant waardoor jij ook vrijwel instant in je 'next level' ondernemersleven stapt.

Hoe werkt het?

We werken drie dagen online samen, waarvan twee dagen achter elkaar.

Dag 1 Je waarde gevat in een aanbod
We sparren strategisch met het oog op concretiseren en krachtige keuzes maken over je doelgroep, het resultaat wat je levert en de prijs die je vraagt. Alles wat duidelijk wordt, geef ik meteen een plekje in een salespages-structuur.

Dag 2 Je aanbod volledig omgezet naar een salespage tekst
We gaan inhoudelijk en tekstueel nog een keer de gehele salespage-structuur na. Ik zet de inhoud om naar (nog scherpere) verkopende copy voor op je salespage. Jij geeft je ‘approval’ voor de woordkeuzes en tone-of-voice. 

Dag 3 Naar buiten treden om te verkopen
Je aanbod staat en nu wil je het ook verkopen. Wat communiceer je (buiten je salespage) richting wie? We maken een strategisch plan en ik help je met de juiste communicatie, of dit nou een dm is, een videoscript of een nieuwe bio. Ik ben deze dag tevens stok achter de deur zodat je de ‘spannende acties’ echt neemt en vang je daarna op.

Ervaar een samenwerking met mij! We gaan 40 minuten samen aan de slag alsof je al klant bent. 

Dit is de perfecte manier om te ontdekken of we dit drie dagen samen willen

Wat krijg je precies?

  • Twee individuele online samenwerkdagen via Zoom waarin we gegarandeerd tot een overtuigend aanbod en afgeronde salespage tekst komen. Tijd is doorgaans van 11:00 tot 16:30 uur.
  •  Je hebt alle onderdelen van je aanbod mega concreet van je precieze doelgroep tot je prijs. Strategisch slim en gevoelsmatig kloppend voor jou.
  • Je krijgt een salespagestructuur met daarin alle strategische onderdelen die op een salespagina thuishoren. Hierdoor hebben prospects alles wat ze nodig hebben om voor jou te kiezen.
  • Per onderdeel van je salespage is de copy voor je geschreven. Ook de opmaak van de tekst afgestemd op het leesgedrag van websitebezoekers. Je krijgt het per mail, en plaatst het zelf op je website (of laat dit doen).
  • Een derde individuele online samenwerkdag gericht op het lanceren en verkopen van je nieuwe aanbod: verkoopstrategie bepalen, sales-communicatie uitwerken en uitreiken naar mensen! 
Interessant? Begin als eerste stap met een samenwerking van 40 minuten. Begin als eerste stap met een samenwerking van 40 minuten. 


Kost je niks. Gewoon de ervaring die je nodig hebt om te beslissen of je dit 3 dagen wil ;-)

Wat is de investering ?

De investering in jouw nieuwe ondernemersleven waarin je met meer gemak naar waarde betaalt wordt, zijn drie maandelijkse termijnen van 777,- excl. btw. Of bespaar meer dan honderd euro met een betaling in een keer van 2222,- excl. btw.

Garantie

Onze samenwerking levert gegarandeerd een (in copywriting) uitgewerkte salespagina op die klaar is om op je website te zetten of om door te sturen naar potentiële klanten.
Wat 'klaar' betekent, maken we vooraf helder via af te vinken criteria. Komen we tijdens de twee dagen niet tot dit resultaat? Dan stop ik er net zolang extra tijd in tot alle criteria wel zijn afgevinkt.

Je hebt dus een gegarandeerd resultaat in handen voor een vooraf overeengekomen investering.

Bonus 'Frisse blik check' door externe redacteur  t.w.v. €150,- 

Ik stuur de salespage tekst door naar een redacteur die hem nog een keer helemaal langsloopt op spelling en grammatica. Als Neerlandica is wat ik zelf maak echt al goed genoeg, maar dit is de bonus. Even die frisse blik er nog overheen. 
Het nagekeken document krijg je terug per mail. Hierin staat helder aangegeven welke puntjes nog op de i gezet mogen worden. Je kunt dit hierdoor snel en makkelijk op je website (laten) aanpakken. Het nakijken is doorgaans iets wat al de dag na onze twee samenwerken gebeurt. 

Wat ga je doen? 

Je weet al dat jij je aanbod te herzien hebt. Je weet ook dat dit jouzelf veel meer tijd gaat kosten dan twee dagen. Het is ook niet moeilijk om te bedenken dat iedere dag dat je geen ‘beter’ gecommuniceerd aanbod hebt, je niet naar waarde betaald gaat worden. Hoe langer de situatie aanhoudt hoe meer geld je misloopt en hoe langer je in deze situatie blijf die je niet dient.

Alternatieven?

Zelf doen? Je aanbod zelf mega helder krijgen en verwoorden, is een van de moeilijkste dingen die er is. Je zit er zo in dat je er niet met een afstandje naar kijken kijken en 'zien' wat wel relevant is en wat niet. ,.

Je weet ook dat als je alleen strategisch advies krijgt of met iemand gaat sparren dat je vastloopt in de uitwerking van de salespage. Een copywriter kan daarentegen niet aan de slag zonder dat je iedere strategische knoop over je aanbod hebt doorgehakt.

Tuurlijk kan je een combinatie zoeken van strategisch advies en een copywriter, maar verwacht dan niet dat dan in twee dagen je aanbod tot en met de puntjes op de i is uitgewerkt.

Kortom? Waar moet je nog over denken?
😊
Ik bied je de mogelijkheid om het samen te doen. Samen maken we alle strategische keuzes en ik werk het voor je uit in een aanbod.

De enige beslissing die je nu te nemen hebt, is of je nieuwsgierig genoeg bent om het samenwerken met mij gratis te ervaren. Zoals ik al zei het is geen verkoopgesprek. Het is een samenwerking van 40 minuten.

Daarna ben je of werkelijk overtuigd of het is duidelijk geworden dat het niet goed werkt tussen ons. Wil je ervoor gaan? Dan betekent het dat je voor slechts 777 excl. al kunt beginnen en start met het verkopen van je nieuwe aanbod vóór de tweede termijn.

Wist je trouwens dat menig klant na het werken met mij minimaal 1000 euro meer vraagt en 'kan dragen' per klant? 

Over mij

Ik ben Suus Venings MA. Mijn interesse in psychologie bracht me naar een sociale studie. Daar ontdekte ik mijn schrijftalent en ik vervolgde met een studie Nederlands. Van begeleider in de daklozenopvang werd ik copywriter bij een marketingbedrijf. Ik ontwikkelnde een passie voor consumentenpsycholgie en studeerde hierop af. In 2011 startte ik mijn eigen webtekstbureau.

Copywriter en strateeg

Goede teksten werken als kers op de taart als er in de basis een sterk fundament is in de vorm van een helder en strategisch slim aanbod. Om hier ook goed bij te helpen, heb ik mij de laatste acht jaar bijgeschoold om ook de rol van 'business strateeg en coach' te vervullen. Hierdoor heb ik maximale invloed op de effectiviteit van het eindresultaat wat ik lever. 

Impact maken als introvert achter een laptop

De magie in mijn rol vind ik dat ik als 'introvert met wat skills' vanachter mijn laptop zo snel, zo'n grote impact kan maken in het leven van anderen. Het werken met mij levert altijd in een vorm 'meer vrijheid' op. Of het nou drie keer meer verdienen is, volledig online kunnen werken (en reizen!) is of minder tijd en energie kwijt zijn aan marketing en sales. Omdat mijn klanten ook weer impactmakers zijn, zie ik altijd zo'n ripple effect voor me waardoor ook mijn behoefte aan 'zingeving' weer vervuld is. 

Peak performance 

Daarnaast moet ik zeggen dat ik als mens intens geniet van mijn eigen ‘peak performance’ tijdens de samenwerkdagen. Ik heb veel gestruggeld met uitstelgedrag. Bijna niets is lekkerder dan het gevoel het maximale uit mijzelf te krijgen. Dat terwijl er ook altijd genoeg ruimte is voor connectie en plezier

"Nu heb ik een knaller van een aanbod met krachtige teksten"

Marieke liep vast met haar aanbod en nog meer met de teksten. In twee dagen had ze 'een knaller van een aanbod'. 

Stephanie kreeg haar grote ondernemersdroom gevat in een concreet aanbod

Ilse kreeg in 3 maanden voor elkaar wat haar in 1,5 jaar nog niet gelukt was

Ilse was 1,5 jaar aan het aanmodderen met haar business. Onder mijn begeleiding vernieuwde ze in twaalf weken (van 2 uur) de complete invulling van haar business. Ze koos haar ideale doelgroep en ze ontwierp in samenspraak met haar ideale klanten een nieuw aanbod. Ze werkte de pagina’s voor haar website uit en voegde hier ook een video aan toe. Daarnaast ging ze volle bak aan de slag met haar marketing.


Met mijn huidige aanbod krijg je het belangrijkste resultaat: een (nieuw) uitgewerkt aanbod in slechts 2 dagen. 

FAQ

Aanbod in 3 dagen

Wanneer plannen we de derde dag?

Je mag dag 3 direct achter de eerste twee dagen plannen, maar dat vraagt wel dat je ofwel op dag 2 het nieuwe aanbod online zet. De meeste ondernemers vinden het fijn om even een paar dagen tot een week te nemen om het nieuwe online te zetten.

Met wat voor ondernemers werk je?

Ik werk voornamelijk voor ondernemers met een eenmanszaak waarbij ze via hun kennis en vakmanschap concrete resultaten bieden. Veel ondernemers bieden diensten aan andere ondernemers en werken dus business-to-business.
Ik voel me vooral aangetrokken door ondernemers die heel erg zitten op kwaliteit, inhoud en het beste willen leveren. De echte experts die misschien nog niet altijd als dusdanig gewaardeerd worden.

Verder ben ik zelf altijd het meest gebaat bij ondernemers die actiegericht zijn. Die echt de baan op gaan met hun nieuwe aanbod, positionering en communicatie. Dan heeft mijn werk namelijk ook het meeste effect.

Ik ben verder gewend om met hoogbegaafde ondernemers te werken en ook met ondernemers met ADHD. Desalniettemin werkt mijn tempo en manier van structuur bieden ook voor mensen ‘zonder stempeltje’. Je kan tijdens een gratis samenwerksessie precies ervaren hoe het werken met mij is en of ik 'aan ga' van jouw dienst/expertise.

Kan het samenwerken ook live in plaats van online?

Tot april 2025 ben je ook welkom om live op Gran Canaria drie samenwerkdagen (of meer) te hebben. Je boekt zelf je vliegticket en kiest voor een verblijf vlakbij mij of we verblijven samen in fantastisch ('fotogeniek') appartement (met eigen slaapkamer en badkamer).
Er is op Gran Canaria tegen een meerprijs een invulling mogelijk met de nodige extra’s zoals opgehaald worden vanaf het vliegveld, uitstapjes, het schieten van beelden en het zetten van extra stappen rondom het verkopen van je aanbod.

Hoe is een samenwerkdag opgebouwd?

Samenwerkdag invulling dag (kleine aanpassingen mogelijk in overleg):
11:00-11:10 De samenwerkdag opstarten
11:10-12:10 Effectief werken
12:10-12:30 pauze
12:30-13:40 Effectief werken
13:40-14:15 pauze
14:15-15:15 Effectief werken
15:15-15:35 pauze
15:35-16:35 Effectief werken
Afronden/uitloop/terugkoppelen resultaten per mail -16:50 uur

Waarom zijn er zoveel pauzes tijdens een samenwerkdag?

Ik ben helemaal into peak perfomance en ook al voelt het misschien als 'weinig werkuren', het gaat erom wat je voor elkaar krijgt in de tijd die je hebt. In de pauzes gaat 'het werk' door maar dan op een dieper niveau. De pauzes zijn namelijk 'effectieve werkpauzes'. Dit betekent dat ze worden ingezet om weer helemaal uit het hoofd te komen en terug in het lijf te zakken op een manier dat oplossingen en ingevingen vrij kunnen stromen. Tijdens de pauzes ontstaan hierdoor juist regelmatig de oplossingen./bewoordingen waar we eerder nog over aan het nadenken waren. Kortom alle uren van een samenwerkdag staan in dienst van het resultaat. En dan heb ik het nog niet eens gehad over wat er gebeurt voor en na onze samenwerking. In de aanloop ernaar toe en tussen de eerste en de tweede dag ontstaat er in het bewustzijn vanalles wat later tijdens het samenwerken gebruikt kan worden.

Moeten de eerste twee dagen achter elkaar gepland worden?

Ja, mijn uitgangspunt is om een sprint te trekken. Intensieve samenwerking, alleen focus op jou tot er een concreet eindresultaat is. Ik wil dit niet onderbreken met andere opdrachten. Het kan als we de agenda’s naast elkaar leggen net iets flexibeler uitpakken omdat er bijvoorbeeld toch een weekenddag tussen de dagen zit,. Als er een dag tussen zit moet het in ieder geval voor mij een vrije dag zijn/een dag waarop ik niet met een andere klant werk om maxiamaal resultaat te leveren.

Kan de kwaliteit wel goed zijn als we dit in twee dagen doen?

De hoeveelheid tijd die ergens aan besteed wordt zegt niets over de kwaliteit. Het vakmanschap en de effectiviteit van de persoon die de taak uitvoert is alles bepalend voor de effectiviteit. Ik doe rustig vijf uur over onkruid tussen de tegels van drie vierkante meter tuin halen. De tuinman doet dit in 20 minuten en ook nog eens beter. Veel ondernemers doen maanden over een aanbod concretiseren en bereiken nooit het niveau van een copywriter op hun salespage. Het is mijn ding, en ik realiseer het in twee werkdagen wanneer we de twee dagen precies in deze opzet aanhouden. En weet dat er naast de inhoudelijke expertise, de jarenlange ervaring en nog zeker 50 productiviteitshacks in de hele manier van werken zitten. 'Peak performance' is een van mijn grote interessegebieden en ik geef al jaren trainingen in persoonlijke effectiviteit. Met het toepassen van de inzichten besparen mensen gemiddeld 20 uur per werkweek van 32 uur. Dus hou je ogen open en doe er ook zelf je voordeel mee ;-)

Schrijf je de teksten ook SEO?

Ik geloof niet in de impact van een SEO geschreven aanbodtekst op een website die verder niet SEO is ingericht en waar geen SEO-strategie wordt gevoerd. Als je op een zoekwoordencombinatie gevonden wil worden dan heb je een hele andere ‘sport te bedrijven’ en die sport bedrijf ik bewust niet binnen dit aanbod.

Mag ik de teksten die door jou geschreven zijn aanpassen?

Ja ik doe niet aan copyright over mijn teksten. Je mag het dus vrij aanpassen en je mag de teksten ook bewerken en gebruiken voor andere doeleinden.

Wat als ik na onze drie samenwerkdagen nog hulp wil?

Je kan me altijd vragen voor een aanvullende samenwerkdag. Zo kun je een extra salesdag boeken wanneer je echt even effectief een hoop 'oncomfortabele' acties wil nemen. Ook kun je bijvoorbeeld terecht als je een aanbod wil laten maken voor een andere dienst of een actie op wil zetten en lanceren. Ik help je altijd enorm veel tijd besparen, ik lever een slimme(re) strategie om je doelen te behalen, ik werk de communicatie krachtig voor je uit en ik ondersteun in het daadwerkelijk implementeren / benutten van mijn bijdragen. Je kan tienduizenden euro's stoppen in een business coach van naam voor toegang tot kennis en het af en toe krijgen van een advies op maat. Of je werkt er een hele dag actiegericht mee samen op een moment dat je een duidelijk doel hebt om samen in volle focus concrete resultaten te realiseren.