Aanbod & salespage in 2 dagen 


  • Ik filter een succesvolle impactmakende (online) business uit je ideeën
  • Eindelijk MEGA helder verwoord wat je voor wie kan betekenen (conversiegerichte copywriting inbegrepen)
  • De juiste focus in je business om parttime een paar duizend euro per maand te verdienen
Meteen even sparren? Plan hier je gratis sessie



Ja, ik wil nu echt iets af hebben om te verkopen

14

Jaar ervaring met strategische online communicatie 

8

Jaar dienstverlener aan neurodivergente personen (ADD, ADHD, HB) 

11

Jaar online ondernemerservaring

Herken je dit?

  • Je werkt al langer dan een jaar aan je business. 
  • Je hebt al minstens 3000 euro geïnvesteerd om tot een lopende business te komen.
  • Je heb nog steeds je aanbod niet helemaal helder.
  • Je wil focussen op geld verdienen, maar je blijft je aanbod maar aanpassen.
  • Wanneer je nieuwe input krijgt, voel je helderheid tot je aan de slag gaat met de implementatie: dan loop je vast

Zonder goed aanbod geen goed lopende business

Het fundament van een (goed lopende) business is een goed aanbod. Een aanbod gaat verder dan puur de dienst die je levert, zoals coaching of advies.

Een aanbod is een strategisch en communicatief hoogstandje waarmee je gericht bevordert dat specifieke mensen in jouw oplossing voor hun probleem willen investeren. De rest van je bedrijfsvoering staat in dienst van het verkopen van je aanbod. 

Zolang je aan het sleutelen bent aan je aanbod, ben je niet in business.
Als je toch aan bedrijfsvoering doet (zichtbaarheid, content creatie, netwerken), zonder dat er ergens een helder en strategisch slim doordacht aanbod te koop staat, leveren je inspanningen logischerwijs nauwelijks inkomsten op.

Als er nergens een goed aanbod staat, kun je dus ook niet op een goed lopende business rekenen, ongeacht hoeveel tijd en geld je in je onderneming stopt. 

In 2 dagen het fundament voor een succesvolle business op orde

Waar jij weken, maanden en soms al jaren mee bezig bent, regel ik in slechts 2 dagen voor je. Ik filter uit je ideeën en wat je al hebt een woest aantrekkelijk en strategisch slim aanbod, wat daarmee het fundament vormt voor jouw succesvolle business.

Ik zet dit meteen om naar een salespage (copywriting; conversiegericht) waarmee ik bevorder dat specifieke mensen hun interesse om het te kopen kenbaar aan je maken. Vanaf dat moment staat het noodzakelijke om met parttime werk een goed inkomen uit je business te halen.

Wat levert het op?

  • Je hebt eindelijk rust en overzicht: je weet wat je aan wie te verkopen hebt en weet dit duidelijk en overtuigend te vertellen aan anderen (waardoor ze ook makkelijker naar je kunnen doorverwijzen). 
  • Je hebt mega focus in je bedrijfsvoering qua marketing, sales en communicatie: je weet tegen wie je spreekt, wat je boodschap is en welke brug je op welke manier te slaan hebt tussen hun huidige situatie en je aanbod. 
  • Je hebt focus, structuur en overzicht in het leveren van je diensten, want je hebt precies helder hoe jouw klanten van hun huidige situatie naar het beloofde resultaat brengt. Dit geeft jou rust en je klanten gerustheid. 
  • Je laser focust de energie die je in je business stopt en alles wat je doet bouwt door op elkaar. Je krijgt momentum waardoor het steeds minder moeite kost om klanten te maken en jij kunt groeien in je tarieven en kan opschalen. 
  • Je verdient steeds makkelijker een paar duizend euro per maand terwijl je er parttime (of minder) voor hoeft te werken, waarbij je zicht hebt op meer, zonder meer te hoeven werken. 

Hoe werkt het?

We werken twee dagen individueel (online) samen. Je hoeft alleen op te komen dagen. Ik leid ons vervolgens door de volgende stappen heen.

Stap 1: Ik filter jouw succesvolle impactmakende business uit je ideeën, gedachten en gevoelens 
Wat wil je nou eigenlijk precies voor wie betekenen? Wat zijn uit verschillende mogelijkheden de leukste, makkelijkste en meest rendabele voor jou? Met welke insteek is het kloppend voor je? Het resultaat is jouw unieke business concept. 

Stap 2: Ik concretiseer de invulling van je aanbod per salespage-onderdeel
Een goede salespage dwingt ons alles nog concreter, specifieker en simpeler te maken. Al strategisch sparrend én (in)voelend hakken we alle praktische knopen door qua invulling van je aanbod, maar bijvoorbeeld ook de prijs en de eventuele garantie. 

Stap 3: Ik werk een salespage-onderdeel uit
Nu het voor ons helder is, moet het ook nog helder opgeschreven worden voor je doelgroep die even vluchtig op je website scant wat je te bieden hebt. Ik ga even aan de slag en jij doet ondertussen iets anders nuttigs. 

Stap 4: Ik neem de uitgewerkte salespage-onderdeel met je door en optimaliseert zodat het voor je klopt
Ik heb woorden gekozen en soms heb ik twee opties die ik even wil voorleggen. We nemen het geschreven stukje door en stemmen samen af op de details zoals woordkeuze in specifieke zinnen, tone-of-voice en stijl zodat het resultaat echt klopt voor jou. 

De drie stappen herhalen zich tot ieder onderdeel staat. 

Stap 5: Conversie check salespage
Alles wordt nog een keer langsgelopen met het oog op conversie. Hier en daar wordt nog wat aangescherpt en ingekort. Daarnaast is er aandacht voor hoe je de tekst op je website publiceert met het oog op conversie, zodat ook de snelle scannende lezer verleid wordt tot het zetten van de volgende stap.

Wat krijg je precies?

  • Twee individuele online samenwerkdagen waarin ik je de beloofde resultaten lever. Tijd is doorgaans van 10:00 tot 16:00 uur.
  • Helder en concreet wat jouw succesvolle impactmakende business concept is.
  •  Je hebt alle onderdelen van je aanbod bepaald: strategisch slim en gevoelsmatig kloppend voor jou.
  • Je aanbod is uitgewerkt naar een salespage (conversiegerichte copywriting) en het document krijg je per mail.
  • Advies om het aanbod conversie-proof op je website te zetten.

Wat is de investering ?

De investering is 997,- excl. btw. 

Je kan de samenwerking starten met een aanbetaling van 333 excl. btw en de rest voldoen op een nader af te stemmen moment. 

Garantie

Onze samenwerking levert gegarandeerd een (in copywriting) uitgewerkte salespagina op die klaar is om op je website te zetten of om door te sturen naar
potentiële klanten.
Wat 'klaar' betekent, maken we vooraf helder via af te vinken criteria. Komen we tijdens de twee dagen niet tot dit resultaat dan stop ik er net zolang extra tijd in tot alle criteria wel zijn afgevinkt.

Je hebt dus een gegarandeerd resultaat in handen voor een vooraf overeengekomen investering.

Bonus salesdag t.w.v. 497,- 

Zodra je aanbod staat wil je het ook verkopen. Hoe sneller je de investering weer terug hebt verdient hoe beter! Ik weet dat er bij veel van mijn klanten een drempel zit op sales en naar buiten treden met het aanbod. Daarom krijg je van mij een extra individuele dag die we helemaal besteden aan het verkopen van je aanbod. 

  • We maken een strategie en actielijst voor zo snel mogelijk inkomen.
  • Ik help je per actie precies de juiste woorden te geven afgestemd op wie je via welke manier gaat benaderen (denk aan tekstbericht zoals Whatsapp, een e-mail, een story, een post, een direct message, een video-script etc.
  • Ik geef je letterlijk het zetje om te bellen, op verzenden te drukken of te publiceren. 
  • Ik help je te reageren op de reacties die je krijgt om tot de koop of een afspraak (salesgesprek) te komen.
  • Ik vier de (spannende) stappen die je zet met je mee en uiteraard ook de successen die hier uit voortkomen!  


Voorbeeld van een resultaat: Jeanette verkocht tijdens haar salesdag met mij 11x haar aanbod voor 375 euro en zette dus meer dan 4000 euro om binnen 24 uur.

Peek into peak performance t.w.v. onbetaalbaar 

Hoe krijg je in 1 dag meer gedaan dan normaal gesproken in een week of zelfs maanden? Je leert het via onze samenwerkdagen. 

Tijdens het samenwerken met mij zie en ervaar je precies hoe ik dit doe. Wat doe ik wel? Wat doe ik niet? Hoe manage ik neigingen die jouw brein ook heeft? Ik laat je het al doende zien en ervaren. Ik geloof dat je hier NOG MEER van leert dan dat je alle losse tips en inzichten in een training hoort

  • Je ziet gewoontes en gedragingen die werken om effectief van start te gaan
  • Je ziet de gewoontes en gedragingen om focus te houden
  • Je ziet de gewoontes en gedragingen om met perfectionistische neigingen om te gaan of te blijven hangen in details
  • Je ziet gewoontes en gedragingen om knopen door te hakken en tot afronding te komen 
  • Je ziet gewoontes en gedragingen om te herstellen van een voller wordend hoofd en weet terug in je lichaam te zakken 
  • Je ervaart letterlijk wat een verschil deze gewoontes en gedragingen maken ten opzichte van hoe je anders te werk gaat
  • Je hebt een standaard ervaren om op terug te vallen en daarmee zelf je eigen productiviteit te verbeteren. 
  • Ik heb meer dan 200 studenten met AD(H)D getraind in deze gewoontes, waardoor ze hun (studie)werkweek terug konden brengen van 32 of meer uur naar slechts 12 uur per week.  

Rekenvoorbeeld 4000 verdienen met 16 uur per week

Hoe zou het voor je zijn om je te kunnen richten op vier dagen van vier uur per week te werken en daarmee met enig gemak 4000 euro omzet te maken?

Met een goed aanbod is dit reëel!

Mijn klanten verkopen hun diensten in pakket- of trajectvorm voor bedragen van een paar honderd tot een paar duizend euro per verkoop. Dus laten we zeggen tussen 400 euro en de 4000 euro per verkocht pakket/traject.

In verhouding/omgerekend werken veel van mijn klanten voor ongeveer 100,- per uur. Mijn klanten hebben dus 40 declarabele uren per maand nodig om uit te komen op de 4000,-. Dit komt neer op 10 uur per week werken over een periode van vier weken.

Wanneer je echter 16 uur per aan je business besteed, heb je naast je declarabele uren nog 4 uur per week om je te richten op verkopen (zie dit als een salesdag per week) en nog 2 uur voor randzaken (bijv. administratie). 

Dus het gegeven voorbeeld is heel reëel voor een ieder die een expertise heeft/een vak beheerst (en dit heeft omgezet naar een onweerstaanbaar aanbod), een marktcomform tarief kan dragen en zestien uur per week op kan brengen aan energie/capaciteit om te werken. Het rekenvoorbeeld is dus niet de 'typische gouden berg', die maar voor een enkeling is weggelegd. 

De bedragen kunnen echter wel flink oplopen wanneer jij meer kunt dragen qua 'omgerekend uurtarief', wanneer je bijvoorbeeld de capaciteit hebt om meer dan 16 uur te werken en wanneer je momentum weet te bouwen (in o.a. je bereik) door consistent te blijven focussen op dit specifieke aanbod verkopen in plaats van steeds te veranderen.

Voorbeeld
Stephanie creëerde haar aanbod met mij en na het opbouwen van wat momentum verkoopt ze haar trajecten van meer dan 3500,- als warme broodjes. Hierdoor kon ze uit loondienst en online werken op de momenten dat het haar uitkwam zodat er ze ook altijd voor haar dochters kon zijn.

Rekenvoorbeeld kosten :-(

Hoeveel tijd ben je nu bezig voor hoeveel omzet?
Als je op dit moment geen duidelijk aanbod hebt en druk bent met posten op social media, business programma's volgen en content creëren terwijl je achter de schermen maandenlang allemaal varianten van in de kern hetzelfde aanbod aan het overdenken en uitwerken bent, dan komt er niet zoveel binnen terwijl je wel druk bezig bent en daarnaast ook nog eens doorlopend onrustig bent. 
Als we uitgaan van 10 marktcomforme declarabele uren per week als je wel een aanbod en focus had, kost de huidige situatie je 1000,- euro per week! 
En dan heb ik het nog niets eens over de kosten die je nu al maakt voor je website, betaalsysteem, Canva, CapCut, boekhoudsysteem en de zeven online programma's die je doet...

Wil je dit niet langer?
In twee dagen veranderen we samen de koers van je ondernemersleven van 'druk bezig zijn en weinig verdienen', naar een duidelijke focus op een paar duizend per maand omzetten terwijl je parttime werkt. 

Het komt erop neer dat je 1x ongeveer 1000 euro in mij stopt met de insteek de investering in de bonus sales dag alweer terug te verdienen om vervolgens te kunnen richten op wekelijks die 1000 omzet uit je (parttime) business te halen. 

Over mij

Ik ben Suus en wil graag met mijn unieke talenten iets zinvols bijdragen aan de wereld. Ik heb een grote passie voor zelfontwikkeling en psychologie.

Ik deed eerst een studie Social Work maar ik bleek zo goed te kunnen schrijven dat ik besloot professioneel tekstschrijver te worden. Eerst in loondienst bij een marketingbureau en daarna als zelfstandige.

Eerst schreef ik webteksten voor zeer uiteenlopende opdrachtgevers (Universiteit Leiden, Helder & May, VT Wonen). Nu werk ik specifiek met en voor de (neurodivergente) zelfstandig ondernemer met een missie iets unieks bij te dragen aan de wereld.

Na deze keuze merk ik dat ik vanaf moment 1 volledig mijzelf ben en er vaak zoveel plezier en connectie is tijdens het samenwerken! Als digitale nomade werk en woon ik momenteel op Gran Canaria. 

Over mij in feiten en bullet points:

  • Copywriter gespecialiseerd in conversie via het web sinds 2011
  • WO diploma Nederlands (MA), gespecialiseerd in taalbeheersing
  • Master toegespitst op copywriting en consumentenpsychologie
  • Sinds 8 jaar strategische training en coaching van business coaches voor het maken van een onweerstaanbaar aanbod 
  • Meest onderscheidende is mijn analytische snelheid gecombineerd met heel diep invoelen. Hierdoor ontstaat niet alleen snel een strategisch slimme tekst maar ook een tekst die authentiek voelt en raakt. 

"Nu heb ik een knaller van een aanbod met krachtige teksten"

Marieke liep vast met haar aanbod en nog meer met de teksten. In twee dagen had ze 'een knaller van een aanbod'. 

Stephanie kreeg haar grote ondernemersdroom gevat in een concreet aanbod

Ilse kreeg in 3 maanden voor elkaar wat haar in 1,5 jaar nog niet gelukt was

Ilse was 1,5 jaar aan het aanmodderen met haar business. Onder mijn begeleiding vernieuwde ze in twaalf weken (van 2 uur) de complete invulling van haar business. Ze koos haar ideale doelgroep en ze ontwierp in samenspraak met haar ideale klanten een nieuw aanbod. Ze werkte de pagina’s voor haar website uit en voegde hier ook een video aan toe. Daarnaast ging ze volle bak aan de slag met haar marketing.


Met mijn huidige aanbod krijg je het belangrijkste resultaat: een (nieuw) uitgewerkt aanbod in slechts 2 dagen. 

FAQ

Kan het ook (gedeeltelijk) live?
Van oktober 2024 – mei 2025 ben je welkom om live op Gran Canaria drie samenwerkdagen (of meer) te hebben. Je boekt zelf je vliegticket en verblijft vlakbij mij.
Er is op Gran Canaria tegen een meerprijs een invulling mogelijk met de nodige extra’s zoals opgehaald worden vanaf het vliegveld, uitstapjes, het schieten van beelden en het zetten van extra stappen rondom het verkopen van je aanbod.  

Hoe is een samenwerkdag opgebouwd?
Meestal starten we om 10:00 uur en het eindigt om 16:00 uur. Er zijn drie pauzes tussendoor waaronder een lunch/wandel-/powernap-pauze van een uur en 10 minuten. 

Moeten de twee dagen achter elkaar gepland worden?
Ja, mijn uitgangspunt is om een sprint te trekken. Intensieve samenwerking, alleen focus op jou en dan een eindresultaat. Het kan als we de agenda’s naast elkaar leggen net iets flexibeler uitpakken omdat er bijvoorbeeld toch een weekenddag tussen zit/een dag waarop iets anders gepland is.

Kan de kwaliteit wel goed zijn als we dit in twee dagen doen? 
Een van mijn interessegebieden is 'peak performance'. Het gaat hierbij om het scheppen van de omstandigheden om uitzonderlijk te presteren. Ik heb deze ontdekt voor mijzelf en dit verwerkt in mijn aanbod. Ik heb de know-how, de capaciteit en de vakbekwaamheid om hoge kwaliteit te leveren en het komt er bij mij het beste uit onder de 'hoge' druk van maximaal twee dagen hebben en de opdrachtgever (jij) die er live bij is en om direct mee te schakelen. Meer tijd ervoor nemen en minder druk maakt het resultaat niet beter, al helemaal niet verhoudingsgewijs. Ik benut Parkinson's Law optimaal. 

Schrijf je de teksten ook SEO?
Ik geloof niet in de impact van een SEO geschreven aanbodtekst op een website die verder niet SEO is ingericht en waar geen SEO-strategie wordt gevoerd. Als je op een zoekwoordencombinatie gevonden wil worden dan heb je een hele andere ‘sport te bedrijven’ en die sport bedrijf ik bewust niet binnen dit aanbod.

Mag ik de teksten aanpassen? 

Ja, je mag het zelf nog verder aanpassen. 

Zijn de teksten gegarandeerd vrij van spelfouten en typfouten?
Nee. Het is een uitzonderlijke topprestatie om in twee dagen een strategisch aanbod te bepalen en dit volledig uitgewerkt te krijgen in een heldere tekst. Er kan een foutje in blijven, zelfs als we het een paar keer gelezen hebben. Ik heb liever dat jij door kan met sales, dan dat we het nog langer laten liggen.  

Straks heb ik mijn tekst en dan? Wat als ik daarna nog hulp nodig heb?
Je kan me altijd vragen voor een aanvullende samenwerkdag. Een mogelijkheid is bijvoorbeeld een salesdag in te plannen waarin we samen volle focus aan de slag gaan je nieuwe aanbod zoveel mogelijk te verkopen! Maar ook voor meer teksten voor je communicatie, marketing en sales + conversieoptimalisatie van je website ben ik inzetbaar.