Eerst warme leads dan aanbod

Er is een alternatief om klanten te maken voor een nieuw aanbod. Je denkt een aantal elementen strategisch uit, maar op basis daarvan maak je nog geen salespagina. Nee, je start met het creëren van warme leads. Hierdoor raak je in gesprek met ideale klanten, voordat je al een uitgewerkt aanbod hebt. Ik kan je helpen dit op te zetten en uit te rollen.

Voor wie?
 - Als je echt ergens heel goed in bent en dus resultaten kan waarmaken
 - Als je op een of andere manier nog niet gezien wordt/ gevraagd wordt / op waarde geschat wordt
 - Als je gedreven bent klanten te maken en daarvoor effectiever zichtbaar wil zijn

Hoe
We positioneren jou stevig richting een duidelijke afgebakende doelgroep en met een heldere overkoepelende triggerende boodschap die de aandacht trekt en interesse wekt in wat je te bieden hebt. De overkoepelende boodschap breken we op in kleinere druppels waarmee je 21 lang effectief zichtbaar bent, waarbij je aanstuurt op gesprekken.

Waarom op deze manier en wat is er anders dan normaal?
Uiteindelijk willen we inkomsten hebben en vaak liever gister dan morgen. De meeste rechttoe rechtaan manier is om met een ideale klant in gesprek te komen aan wie jij een oplossing kan bieden voor een probleem. Maar hoe doe je dat dan effectief als je nog niet een website hebt of een volledig uitgewerkt aanbod? Hier speel ik met dit aanbod op in.

Dit is in een andere volgorde waarin ik normaal werk en wat ik er zelf interessant aan vind is dat het ondernemers echt aanzet direct naar buiten te treden en actie te nemen. Niet te wachten tot het aanbod (goed) op de website staat. Ik ben nieuwsgierig hoe de resultaten van deze benadering uitpakken. Ik vermoed heel goed.

We werken in een aantal stappen
 
1. Doelgroep helder
 2. De transformatie/het resultaat wat jij te bieden hebt helder
 3. Je pitch helder: je kan in een zin benoemen wie je waarmee helpt en tot welk resultaat dit leidt.

 We maken hierin strategische en krachtige keuzes zodat je ook kansrijk bent om met wat jij kan goed geld te verdienen.

 4. Jouw triggerende boodschap helder

Dit is waarmee je ook daadwerkelijk de aandacht gaat krijgen van jouw gekozen doelgroep. Dit is niet oppervlakkig bedacht, maar het is echt het strategisch fundament voor je succes.

 5. Opzet van jouw messaging strategie door 21 specifiekere kleine boodschappen te ontwerpen.

 Dit is waarmee jij je doelgroep steeds weer raakt en triggert plus aanzet tot het inplannen van een afspraak.

 6. Jij gaat met mensen in gesprek en krijgt concreet wat jij voor ze kan betekenen. Ondertussen verzamel je gericht pijnpunten en verlangens in de taal van je klant (hier krijg je een format voor).

 Dit is waarmee je zicht krijgt op wat je precieze aanbod moet zijn + welke woorden je kan gebruiken om dit aanbod te presenteren.

 7. Follow-up na drie weken om volgende stap te bepalen

 We gaan na wat er nodig is om tot (meer) leads, gesprekken of verkopen te komen.

 Hoe gaat het praktisch?

 - We werken 1:1 online samen
 - We nemen de tijd die nodig is om de stappen te doorlopen. Ik verwacht dat we uitkomen op een halve werkdag.  
 - Wat ik uitwerk tijdens onze samenwerking krijg je terug gemaild, dus ik formuleer.

Pilot investering 777,- excl. btw
Termijnen in overleg mogelijk.

 Bonus:

 - Waar zichtbaar zijn als je zelf een klein bereik hebt?
- Gids om van interactie op je post of in de DM naar een call te gaan
- Tips om in gesprekken met leads je waarde te laten voelen en verlangen te triggeren, zonder alles weg te geven

Over mij
Aanbodstrateeg en copywriter met vijftien jaar ervaring.

Interesse?
Plan hier een call en dan bespreken we hoe we jou krachtig neer kunnen zetten om daarmee een zo kort mogelijke route te nemen naar het behalen van je omzetdoelen: