Voor wie?
Voor wie?
- Je bent als ondernemer al zo lang van richting aan het veranderen dat het een beetje gênant wordt, want hoelang praat je nou al met je business buddies en coaches over je nieuwe plannen terwijl er voor je nieuwe ideale klant nergens een aanbod is om ‘ja’ tegen te zeggen?
- Je maakt jezelf en je omgeving keer op keer wijs dat je het alleen ‘nog even’ moet uitwerken en dat het echt bijna staat. Alleen binnen het half uur nadat je de laptop hebt opengeslagen zit je wederom in de overpeinsmodus en vraag je jezelf af of nou die ene of die andere titel het meeste zal aanspreken, waarna je einde van de dag toch weer niets bent opgeschoten.
- Niet exact weten wat je wil, teveel mogelijkheden zien, niet kunnen kiezen en nog veel meer redenen kun je bedenken waarom het nog niet gelukt is tot een nieuw aanbod te komen. Als je goud-bloedje-eerlijk kijkt dan speelt er op de diepste laag een angst om te veranderen waardoor je onbewust op de rem staat.